Klacht indienen over medewerker

Bent u niet tevreden over de manier waarop een medewerker van de gemeente u heeft behandeld? Zijn bijvoorbeeld afspraken niet nagekomen of voelt u zich beledigd? Dan kunt u hierover een klacht indienen.

Gesprek met de medewerker

Wij waarderen het als u eerst met de medewerker in gesprek gaat. Vaak kunt u samen al tot een oplossing komen. Bel voor een afspraak naar telefoonnummer 14 0223 (maandag tot en met donderdag: 8.30 - 16.00 uur en vrijdag: 8.30 - 12.00 uur).

Klachten over een besluit of uw omgeving

  • Bent u het niet eens met een besluit van de gemeente? Dan kunt u bezwaar maken.
  • Is er iets stuk in uw omgeving? Geef het door met een melding openbare ruimte.

Direct regelen

Klacht indienen met DigiD

Klacht indienen met eHerkenning

Heeft u geen DigiD of eHerkenning? Dan kunt u ook een klacht indienen zonder inloggen.

Na uw klacht

De klachtenadviseur van de gemeente start een onderzoek. Binnen 6 weken hoort u de uitkomst van dit onderzoek. U krijgt bericht als het langer duurt.

Niet tevreden over de uitkomst

Bent u niet tevreden over de uitkomst? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Nationale ombudsman. Bel naar telefoonnummer 0800 33 55 555 (gratis) voor meer informatie.