Klacht indienen over medewerker
Bent u niet tevreden over de manier waarop een medewerker van de gemeente u heeft behandeld? Zijn bijvoorbeeld afspraken niet nagekomen of voelt u zich beledigd? Dan kunt u hierover een klacht indienen.
Gesprek met de medewerker
Wij waarderen het als u eerst met de medewerker in gesprek gaat. Vaak kunt u samen al tot een oplossing komen. Bel voor een afspraak naar telefoonnummer 14 0223 (maandag tot en met donderdag: 8.30 - 16.00 uur en vrijdag: 8.30 - 12.00 uur).
Klachten over een besluit of uw omgeving
- Bent u het niet eens met een besluit van de gemeente? Dan kunt u bezwaar maken.
- Is er iets stuk in uw omgeving? Geef het door met een melding openbare ruimte.
Direct regelen
Klacht indienen met eHerkenning
Heeft u geen DigiD of eHerkenning? Dan kunt u ook een klacht indienen zonder inloggen.
Na uw klacht
De klachtenadviseur van de gemeente start een onderzoek. Binnen 6 weken hoort u de uitkomst van dit onderzoek. U krijgt bericht als het langer duurt.
Niet tevreden over de uitkomst
Bent u niet tevreden over de uitkomst? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Nationale ombudsman. Bel naar telefoonnummer 0800 33 55 555 (gratis) voor meer informatie.