Klacht indienen over medewerker
Bent u niet tevreden over de manier waarop een medewerker van de gemeente u heeft behandeld? Zijn bijvoorbeeld afspraken niet nagekomen of voelt u zich beledigd? Dan kunt u hierover een klacht indienen.
Gesprek met de medewerker
Wij waarderen het als u eerst met de medewerker in gesprek gaat. Vaak kunt u samen al tot een oplossing komen. Bel voor een afspraak naar telefoonnummer 14 0223 (maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur).
Klachten over een besluit of uw omgeving
- Bent u het niet eens met een besluit van de gemeente? Dan kunt u bezwaar maken.
- Is er iets stuk in uw omgeving? Geef het door met een melding openbare ruimte.
Direct regelen
Klacht indienen met eHerkenning
Heeft u geen DigiD of eHerkenning? Dan kunt u ook een klacht indienen zonder inloggen.
Na uw klacht
De klachtenadviseur van de gemeente start een onderzoek. Binnen 6 weken hoort u de uitkomst van dit onderzoek. U krijgt bericht als het langer duurt.
Niet tevreden over de uitkomst
Bent u niet tevreden over de uitkomst? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Nationale ombudsman. Bel naar telefoonnummer 0800 33 55 555 (gratis) voor meer informatie.